• Foothill 55, Castro Valley 14 - 09/20/2014 08:27 AM PDT
  •  
  • Lester, A's beat Phillies 3-1 - 09/20/2014 08:23 AM PDT
  •  
     
     
  • Three great Santa Cruz beaches - 09/18/2014 11:18 AM PDT
  •  
    We correct all significant errors that are brought to the attention of editors. If you believe we have made such an error, please email corrections@bayareanewsgroup.com.

    For other contact information, click here
    Correction: Missing information on waste disposal
    09/16/2014 - Due to a news production error, a story in Sunday's Local section on the disposal of household waste in Santa Clara County did not include information on how to use the system. Residents may make appointments at www.sccgov.org/sites/iwm/hhw to drop off hazardous waste on Fridays and Saturdays in San Jose, and monthly in San Martin and Sunnyvale. Palo Alto residents may drop off hazardous waste Saturdays at 2501 Embarcadero Way, Palo Alto. For information about San Jose's Environmental Innovation Center, go to www.sjenvironment.org/eic

    Correction: SAVE official's name misspelled
    09/16/2014 - A front-page story Thursday about why women stay with abusive partners misspelled the name of the clinical director of SAVE (Safe Alternatives to Violent Environments) in Fremont. 

    Correction: Wrong dateline for Santa Cruz County Fair
    09/08/2014 - A story in Monday's Local News section carried an incorrect dateline on a story about preparations for the opening of the Santa Cruz County Fair. The dateline should have been Watsonville, where the fair is located. 

    Correction: Richmond mayoral campaigns miscounted
    09/12/2014 - Tom Barnidge's column in Sunday's Local section incorrectly stated that Richmond mayoral candidates Nat Bates and Tom Butt had run unsuccessfully for that position on five previous occasions. 

    Corrections: Recycled water; orthorexia resources
    09/12/2014 - Due to a reporting error, a photo caption Wednesday in the A section accompanying a story about outdoor watering during the drought should have stated that Oak Hill Memorial Park in San Jose uses recycled water on its lawns. 

    Correction: Apple product launches at Flint Center
    08/29/2014 - A story in Friday's Business Section incorrectly reported that Apple had not held a product launch at the Flint Center in Cupertino since the original Mac debuted there in 1984. The company held two Mac-related debut events at the venue in the late 1990s. 

    Correction: Meyering Butcher's Corner vote and special election
    08/27/2014 - A front page story Wednesday about Sunnyvale councilman Patrick Meyering incorrectly said the council had 'embraced' a development known as Butcher's Corner. The council has not voted to approve it. The story also incorrectly reported that a recall campaign was seeking to qualify for the November ballot. It can now only qualify for a special election that would probably occur in 2015.
     

    Correction: Hans Florine's recent climb
    09/02/2014 - The headline above an Aug. 22 front page story about Lafayette climber Hans Florine indicated he had made a record July 13 climb up Yosemite National Park's Half Dome, but that climb was actually on El Capitan, also in Yosemite. 

    Correction: Food bank clients miscounted
    09/02/2014 - A story in Tuesday's Local News section on food aid incorrectly stated the number of people that the Food Bank of Contra Costa and Solano counties serves. The food bank serves 188,000 people.  

    Correction: Pay-in-advance restaurant fees
    08/19/2014 - A story in the Business section Monday about a pay-in-advance restaurant reservation system incorrectly reported what participating restaurants pay Nick Kokonas, who created the concept. It is $695 a month. They also pay a monthly web-hosting fee that varies by restaurant, which Kokonas passes on to Amazon Web Services. 

    Correction: Incorrect cost for ambulance
    08/15/2014 - Highlighted figures in Tuesday's Local News section accompanying a story on paramedics incorrectly said an ambulance ride costs $7,603 to $9,895. That is the cost for a trip to the emergency room including ambulance and hospital care. 

    Correction: Startup Collective Health hopes to sell health insurance
    08/12/2014 - Due to inaccurate information from the company, a story in Tuesday's Business section incorrectly reported that Collective Health, a San Mateo startup, had sold health insurance to five companies. The company is in various stages of talks with those companies and has not yet made sales to all of them.
    In addition, the company changed its name from one word -- CollectiveHealth -- to two for its public launch on Tuesday, after the article appeared. 

    Correction: RiskIQ official's name misspelled
    08/11/2014 - A story on Wednesday's front page about a massive data breach caused by a Russian gang incorrectly spelled the name of the head of research for San Francisco security firm RiskIQ. He is James Pleger.  

    Correction: Misspelled name of executive
    08/07/2014 - An item in the People on the Move column on July 27 misspelled the name of a newly appointed partner at PricewaterhouseCoopers. His name is Graham Poles. 

    Correction: Blackhawk Network IPO
    08/01/2014 - A story on Tuesday's front page about Blackhawk Network President Talbott Roche incorrectly stated the month of the company's initial public offering. The IPO occurred in April 2013.