• In a Dec. 7 story about a tree removal plan in Dimond Park, the headline and FYI box were incorrect. The tree removal plan was not on the city's Parks and Recreation Advisory Commission's agenda on Wednesday, and the commission has yet to consider the tree removal proposal.

  • A Dec. 7 story about the City of Oakland and local merchants urging shoppers to buy local gave the incorrect website for the Oakland Grown Gift Card. The correct website is www.oaklandgrown.org/giftcards, not www.oaklandgrown.org/giftcard.

  • In the Dec. 7 story on Oakland police stepping up patrols in certain neighborhoods, the police department's Neighborhood Services Division was incorrectly described. It is a resource for crime prevention information for business districts.



    Advertisement